ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ
Для отримання відповіді, наведіть на відповідний розділ і натисніть на ліву кнопку маніпулятора (миші)
Декларація укладається українською мовою.
Чи є кінцевий термін обрання лікаря для підписання декларації?
Як підписати декларацію дитині?
Чи можу підписати декларацію з вузьким спеціалістом?
Що буде з тими хто ще не підписав декларацію з лікарем?
Хто буде здійснювати прийом, якщо лікар з яким підписано декларацію у відпустці або хворіє?
Чи можна буде викликати лікаря додому після підписання декларації?
Чи можна підписати декларації з кількома лікарями?
Чи можна після підписання декларації змінити лікаря або відмовитися від лікаря?
Як підписується (укладається) декларація?
Що робити, якщо захворів не за місцем проживання?
Як пацієнту підписати декларацію без паспорту громадянина України?
Підписати декларацію можливо з документом, що посвідчує громадянство України чи інший спеціальний статус:
Чи може лікар відмовити у підписанні декларації?
Як пацієнту підписати декларацію без ідентифікаційного номера?
Чи можна буде у подальшому потрапити до вузьких спеціалістів без направлення сімейного лікаря? Чи можна буде ходити до вузьких спеціалістів без направлення після підписання декларації?
Якщо з якихось причин, Ви вирішили скасувати прийом, робіть це завчасно, щоб інші пацієнти мали змогу скористатися цим часом
Відповідно до законодавства України, електронні кабінети пацієнтів можуть функціонувати в електронних медичних інформаційних системах або на веб-сайті системи.
Пацієнт (його законний представник) має право:
Зайти на сайт https://helsi.me/
Відповіді на загальні питання https://helsi.me/faq
Обрати лікаря до якого Ви хочете записатися і натиснути “Записатися на прийом”
Обрати ДЕНЬ, на який хочете записатися на прийом (блакитні чотирикутники)
Обрати ЧАС на який хочете записатися на прийом (блакитні чотирикутники)
Після того, як обраний ЧАС засвітиться червоним кольором, натиснути на “Записатися на обраний час”
Для входу в систему, треба ввести номер телефону
Після ортримання коду, введіть його у відповідне поле
Введіть пароль. Якщо Ви входите перший раз, Вам буде запропоновано, для підтвердження, вести пароль вдруге. Також заповніть поля для відновлення паролю.
Відповіді на загальні питання https://helsi.me/faq
Не скасування свого запису на прийом до лікаря, сприяє виникненню черг і унеможливлює своєчасний запис на прийом інших пацієнтів. Також у зв’язку з цим черга запису до лікаря зростає і додає незручностей Вам та лікарю.
Скасовувати запис до лікаря, якщо він був зроблений через сайт, треба завчасно!
Підтвердіть скасування прийому.
При відвідуванні поліклініки для вирішення питань запису онлайн або укладення декларації, треба з собою мати:
Якщо до Особистого кабінету треба внести родичів, то з собою треба мати Свідоцтво про народження, що підтверджує родинні зв’язки.
Також треба знати:
Для того, щоб додати родичів до свого Особистого кабінету, Вам треба звернутися до реєстратури поліклініки. (При собі мати документи і інформацію, як для вирішення питань запису та укладення декларації).
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №6" Харківської міської ради
пр. Ювілейний, 54-"Б", м.Харків, 61153
(057) 725-56-88 / (057) 725-56-89 / (057) 725-56-90
E-mail: [email protected]