Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.140.185.123.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
308 записів
Ирина Ирина написав 17 Серпня 2021 року в 12:47
Добрый день! Подскажите пожалуйста, какой терапевт (семейный врач) принял участок, который вела Хижняк Любовь Владимировна.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Зараз лікарі не ведуть ділянки, як це було раніш. Лікарі-терапевти приймають за укладеними деклараціями. Декларації, що були укладені з лікарем Хижняк Л.В., переукладаються з лікарями, у яких є вільні місця.
Вікторія Вікторія написав 13 Серпня 2021 року в 13:10
Чи відкрилася після ремонту лабораторія?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вкторіє! Лабораторія ще не відкрилася у повному обсязі, Деякі аналізи (кал тощо покищо не проводяться).
Трубіцина Любов Петрівна Трубіцина Любов Петрівна написав 10 Серпня 2021 року в 15:12
Доброго дня! Зробила повне щеплення від covid в обласній інфекційній лікарні. Як і де можна отримати сертифікат про вакцинування?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, шановна Трубіцина Любов! Сертифікат про вакцинацію можна отримати у свого лікаря з яким укладено декларацію.
Оксана Оксана написав 28 Липня 2021 року в 10:11
Добрый день, можно ли подписать декларацию с семейным врачом онлайн и как это можно сделать?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Оксано! Наразі технічної можливості укласти декларацію онлайн немає. Тільки при контакті з лікарем.
Елена Елена написав 26 Липня 2021 року в 17:06
Добрый день! Как можно узнать, у кого из семейных врачей вашей поликлиники есть места для заключения декларации
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
На сайті поліклініки викладено робочі номери телефонів лікарів, за якими Ви можете зв'язатися з лікарем. Наразі до нас прийшли два лікаря-терапевта.
Юлия Юлия написав 10 Липня 2021 року в 10:10
Здравствуйте, мне с сыном нужно перезаключить декларацию с поликлиники другого района, в вашу поликлинику по месту жительства. порядок действий и какие документы нужны? За ранее спасибо за ответ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Порядок переукладення деклрацій такий самий, як і первинне їх укладення. Обрати лікаря, який може ще укладати декларації і прийти до цього лікаря. З собою треба мати паспорт і довідку про присвоєння коду платника податку.
Людмила Людмила написав 01 Липня 2021 року в 17:50
Здравствуйте. Когда запись на вакцинацию будет доступна он-лайн?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Запис на вакцинацію відбувається також через свого лікаря. Якщо Ви маєте на увазі вакцинацію вакциною Короновак, то запис он-лайн буде відкрито при наявності вакцини.
Третьякова Любовь Антоновна Третьякова Любовь Антоновна написав 01 Липня 2021 року в 12:21
В каком кабинете принимает Дорошенко?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Любо! Лікар Дорошенко веде прийом пацієнтів у 20 кабінеті на другому поверсі.
Юлия Юлия написав 25 Червня 2021 року в 11:08
Добрый день! В вашей поликлинике мой отец заключал договор с врачем. На данный момент он не может ответить с каким именно, как я могу это узнать? По номерам указанным на сайте дозвониться не могу.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Телефоном інформацію про пацієнта Вам не дадуть. Вам треба звернутися безпосередньо до поліклініки к.83. При собі мати відповідні документи.
Наталя Наталя написав 23 Червня 2021 року в 14:15
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи є лікар-дермотолог у полікліниці?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! У поліклініці є лікар-дерматовенеролог.
Оксана Оксана написав 10 Червня 2021 року в 22:09
Когда я могу получить результат флюраграфии если я ее прошла 10.06
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Оксано! Результати досліджень та аналізів можна забрати у свого лікаря з яким укладено декларацію.
Трубіцина Любов Петрівна Трубіцина Любов Петрівна написав 29 Квітня 2021 року в 21:06
Доброго дня та міцного здоров"я! Чи є в мене можливість вибрати сімейним лікарем Серединську С.Л.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Для з'ясування Вашого питання, радимо зателефонувати безпосередньо лікарю. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - Свій лікар.
Виолета Виолета написав 24 Квітня 2021 року в 11:02
Здравствуйте, как у вас можно зделать флюорографию?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Віолето! Кабінет флюорографії знаходиться на першому поверсі. Приходьте.
Катя Катя написав 20 Квітня 2021 року в 21:55
Здравствуйте подскажите делают ли у вас анализ мои на бак посев если да то сколько это будет стоить. Благодарю.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Вибачте, але поліклініка не проводить такі дослідження. Зверніться до міської поліклініки №11 або міської поліклініки №20.
Владислава Владислава написав 13 Квітня 2021 року в 18:39
Здравствуйте. У меня подозрение на COVID-19, чтобы попасть на приём к врачу, мне нужно идти к своему участковому или же принимает у вас дежурный врач, который отдельно проводит консультацию. Если да, то с какого и по какое время, в каком кабинете? И возможно, что этот дежурный врач даст направление на тест?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Владислава! Зателефонуйте будь ласка Вашому лікарю і з'ясуйте, які Ваші дії. Телефони лікарів викладені на сайті поліклініки. Якщо у Вас не укладена декларація, то звертайтеся до чергового лікаря. Черговий кабінет працює з 08.00 до 20.00
Катя Катя написав 10 Квітня 2021 року в 17:50
Добрый день. Подскажите пожалуйста могу ли я в вашей поликлинике пройти обследование энцефолограммы головного мозга, по электронному направлениею? Скажите данное обследование будет бесплатно? так как я привязана к 11 поликлинике, а в нашей поликлинике врача пока нет. Благодарю.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Вибачте, але у нас такої послуги не надають. Запитайте в іншій поліклініці, наприклад https://20pol.city.kharkov.ua/
Анна Анна написав 23 Березня 2021 року в 16:27
Уважаемые сотрудники поликлиники! Где взять коды услуг, предоставляемых Вашим учреждением, для их оплаты с помощью системы Приват24?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ганно! Коди послуг є у прайсі, що викладений на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ-Послуги, а також Ви їх побачите при здійсненні оплати через термінал та додаток Приват24 на сайті поліклініки.
Лина Лина написав 22 Березня 2021 року в 14:16
Добрий день! Коли я можу отримати результати флюорографії?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ліно! Результати флюорографії можна отримати після того як пройдете флюорографічне обстеження!
Світлана Світлана написав 15 Березня 2021 року в 10:59
Добрий день! У розділі пов'язана особа вказано маму і раніше я могла її записати до лікаря через свій кабінет. Зараз я захожу у свій кабінет щоб записати маму до лікаря, але запис на прийом здійснюється лише за моїм прізвищем і я не можу вибрати прізвище мами як було раніше. Можливо тільки додати дитину або записати себе. Як мені записати на прийом до лікаря свою маму через мій кабінет? Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Для перевірки Вашого профіля треба більше даних. Для того щоб Ви могли записувати свою маму, Вам треба надати до поліклініки Ваше свідоцтво про народження.
Валерія Валерія написав 22 Лютого 2021 року в 11:10
В кабінеті пацієнта все переплутано. Телефон, електронна адреса мій, а ПІБ - чоловіка. Не можу записатися під своїм ім'ям, використовуючи свій номер телефону. Як це виправити?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Валеріє! Для виправлення даних у ситемі, Вам треба підійти до поліклініки (к.83) з понеділка до п'ятниці, з 09.00 до 16.00 години. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний номер.