Skip to main content

Зворотній зв’язок

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, прохання не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 18.221.239.148.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
308 записів
Ирина Ирина написав 03 Листопада 2021 року в 13:55
Здравствуйте. Работает ли кабинет флюорографии? Или ещё на ремонте?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Флюорограф ще на ремонті. Вибачте за незручності.
Попова Світлана Попова Світлана написав 02 Листопада 2021 року в 14:28
добрий день! наш сімейний лікар звільнився нас про це не попередили як можна підписати нову декларацію
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Ви можете обрати лікаря у нас в поліклініці і укласти з ним декларацію. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар. Вибачте за незручності, що виникли.
Сергей Сергей написав 01 Листопада 2021 року в 19:43
Добрый день,скажите я могу сделать рентгенографию грудной клетки без направления терапевта?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Сергію! Усі послуги, що надаються спеціалістами вторинної допомоги, надаються за електронним направленням.
Екатерина Екатерина написав 21 Жовтня 2021 року в 13:51
Добрый день! Проходили вакцинацию от Ковида ещё в средине лета всей семьей, и с друзьями. На данный момент в личном кабинете информации о вакцинации нет. Как скоро будут внесены данные в базу для получения Сертификата вакцинации в ДIЮ? Дабы не создавать лишний ажиотаж и очередь приходить всем лично за бумажным вариантом
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Для відображення вакцинації в особистому електронному кабінеті Хелсі, треба перевірити Ваш профіль на наявність помилок. Для цього Вам треба підійти до сімейного лікаря, або до спеціалістів поліклініки.
Вікторія Вікторія написав 20 Жовтня 2021 року в 19:17
Як можна записатися на вакцинацію проти COVID&? Чи є зараз у наявності вакцина КОРОНОВАК?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Інформацію про запис на вакцинацію та інформацію про наявність вакцини можна отримати у лікаря, з яким укладено декларацію. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ-Свій лікар.
Марина Марина написав 18 Жовтня 2021 року в 09:56
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи маю я можливість скористатися послугами рентген кабінету не маючи електронного направлення?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Усі послуги, що надаються спеціалістами вторинної допомоги надаються за електронним направленням.
Денис Денис написав 15 Жовтня 2021 року в 16:46
Здравствуйте! Сделали тест прл с женой 11.09.21 сказали прийти или позвонить врачу так как я по телефону не чего не узнал пришёл в поликлинику сказали нет теста пришел в 15.09.21 просидел два часа для того что бы мне вышли и сказали снова нет результатов полный беспредел в поликлинике
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Денисе! Поліклініка не робить лабораторних ПРЛ тестів. Працівники поліклініки роблять забо матеріалу і відправляють до лабораторії. Поліклініка не контролює терміни і роботу лабораторії.
Елена Елена написав 27 Вересня 2021 року в 15:30
Здравствуйте, мой ребёнок заключил декларацию с Арутюнян Амалией Юрьевной, сегодня мы хотели попасть к ней на прием, но узнали что она уволилась. В прошлый раз для того чтобы заключить декларацию мы просидели 4 часа, как же нам теперь быть? Ведь свободных врачей у вас мало, а моя дочь в положении. Нам очень нужна эта декларация
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! При звільнені лікаря, декларації анулюються. Треба переукладати декларації з іншим лікарем. Вибачте за незручності.
Максим Максим написав 27 Вересня 2021 року в 15:18
Добрый день. Скажите пожалуйста, как мне заключить декларацию с врачом в вашей поликлинике? Обзвонил с десяток врачей - у кого нет мест, кто уже не работает. В какой кабинет и в какое время обратиться к вам с целью заключения декларации? Вы предоставите мне врача, который еще работает и у которого есть места? Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Максиме! Відповідно до законодавства, пацієнт сам обирає лікаря. Перелік лікарів, хто укладає декларації можете дізнатися у реєстратурі.
Денис Денис написав 24 Вересня 2021 року в 15:38
Доброго дня. Як можна закрити лікарняний, якщо лікар, котра його відкрилавідсутня?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Денисе! лікарняний може закрити лікар, який знаходиться на заміні Вашого лікаря.
Нина Нина написав 24 Вересня 2021 року в 10:47
Добрый день, подскажите пожалуйста, если ПЦР тест отрицательный и я не прививалась вообще и не болела, обязательно мне нужно сдавать ан.крови на антитела классо М, если у меня их просто нет? Спасибо
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Інно! Відповідь на таке питання може надати Ваш лікар, з яким укладено декларацію.
Анна Анна написав 21 Вересня 2021 року в 12:39
Добрый день. Как записаться на медосмотр для приема на работу? Или запись не нужна?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ганно! Для проходження огляду у порядку живої черги, зверніться до кабінету 21 на 2-му поверсі поліклініки. Такі послуги надаються, відповідно до затвердженого прейскуранту.
Евгения Евгения написав 20 Вересня 2021 року в 14:17
Здравствуйте. Подскажите, чтоб сдать тест на ковид, какой кабинет и график работы и что для этого нужно?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Євгеніє! З таким питанням звеніться до Вашого лікаря, з яким укладено декларацію.
Людмила Людмила написав 18 Вересня 2021 року в 23:02
Есть ли у вас дежурный стоматолог в воскресенье?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! В поліклініці у неділю працює ургентна стоматологія, що надає невідкладну допомогу.
Коробка Сергій Іванович Коробка Сергій Іванович написав 03 Вересня 2021 року в 08:18
хочу записатися на прийом до терапевта Воловик харківської міської поліклініки №6 на 7 вересня на 8.40 год для отримання сертифікату про щеплення
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Сергію! Запис до лікаря здійснюється через систему Хелсі, яка є місцевою інформаційною системою охорони здоров'я, через Вашого лікаря (номери телефони лікарів розміщені на сайті поліклініки) або безпосередньо через реєстратуру поліклініки.
Татьяна Татьяна написав 27 Серпня 2021 року в 10:10
Здравствуйте! Если у меня нет городской прописки, могу я стать на учет по беременности в Вашей больнице? Если да, то что для этого нужно? Заранее спасибо за ответ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Ви можете стати на облік в нашій поліклініці. В ідеальному вигляді, якщо Ви укладете декларацію з нашим лікарем-терапевтом або з сімейним лікарем.
Светлана Светлана написав 26 Серпня 2021 року в 13:41
Подскажите флюрографию делают каждый день?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Флюорографія не працює у зв'язку з ремонтом. Ваш лікар може виписати електронне направлення і Ви маєте право звернутися до будь якої поліклініки.
Нина Ивановна Нина Ивановна написав 26 Серпня 2021 року в 12:39
Подскажите пожалуйста, врач Углава И.В. в отпуске? не можем дозвониться по ее тел. 0954639489
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня Ірино Іванівно! Лікар Углава працює сьогодні з 8 до 13 к. 50
Никита Никита написав 25 Серпня 2021 року в 11:26
Здравствуйте, врач ковтуненко сейчас в отпуске, кто его заменяет?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Микито! Лікаря Ковтуненко Л.М. заміняє лікар Соколовська В.О.
Олена Олена написав 17 Серпня 2021 року в 14:00
Добрый день! подскажите декларацию данный врач заключает есть семто? Паншина Валентина Іванівна
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Лікар Паншина В.І., за даними системи охорони здоров'я, може укладати декларації, але для уточнення треба звернутися безпосередньо до самого лікаря.