тут появится виджет

Гостьова

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі зауваження та пропозиції будуть розглянуті та прийняті до уваги.

Прохання до дописувачів – звернення, скарги та запити просимо оформлювати та надавати відповідно до законодавства!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо не використовувати!

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.238.95.208.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
254 записи
Дмитрий Дмитрий написав 07 Жовтня 2020 року в 11:35
Добрый день. Подскажите, как и где оплатить флюорографию и получить квитанцию об оплате? Если имеется терминал, подскажите последовательность операций. Спасибо.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитре! Дякуємо за звернення. Найближчим часом, на сайті поліклініки, буде викладено приклад дій при оплаті через термінал.
Ірина Ірина написав 29 Вересня 2020 року в 21:00
Чи можна зробити тест на COVID у полікліниці? Як це зробити, якщо - так?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Тест можна зробити тільки, якщо є підозра захворювання на COVID і тільки за направленням лікаря, з яким укладено декларацію. Якщо пацієнт звертається до лікаря на прийомі в поліклініці або за телефоном, то лікар вирішує треба проводити тест чи ні. За потреби тестування, до Вас виїжджає мобільна бригада.
Віта Віта написав 21 Вересня 2020 року в 15:16
Сімейний лікар з яким був підписан договір зараз на працює. До вказанного тимчасово заміняючого лікаря, як і дозвонитися по вказанним номерам : 057-725-56-88; 057-725-56-89;057-56-90 немає можливості , "усі оператори зайняті, очікуйте відповіді". Телефон був на автодозвоні з 14-45 до 15-15!!!! Як зв'язатися у разі потреби?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Віто! Телефони реєстратури працюють у багатоканальному режимі. Якщо Вас поставлено у чергу, то треба чекати відповіді оператора. Оскільки зараз дуже велике навантаження на реєстратуру, то час очікування збільшився. Вашому лікарю або з лікарю, який заміняє Вашого лікаря, можна зателефонувати за телефоном, що викладений на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Ірина Ірина написав 21 Вересня 2020 року в 07:57
Доброго дня. Якщо я фактично проживаю у м. Харків, (прописка в Харківській обл.) та хотіла б укласти декларацію із сімейним лікарем вашої поліклініки, чи потрібно мені для цього здійснювати якийсь попередній запис онлайн, чи за телефоном, чи я можу просто прийти до поліклініки і вже на місці мене правильно скерують стосовно подальших дій із підписання декларації? Також цікавить, чи можу я для з"ясування можливості підписання декларації із певним лікарем вашої поліклініки телефонувати йому за вказаним на сайті номером телефону?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Для укладення декларації, Вам треба записатися до лікаря-терапевта. Так на сайті викладено чинні номери телефонів лікарів.
юлія юлія написав 19 Вересня 2020 року в 14:19
Чи є вільні лікарі з якими можна підписати декларацію.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Так, у поліклініці є лікарі, з якими ще можна підписати декларацію.
татьяна татьяна написав 16 Вересня 2020 року в 12:14
Скажите, пожалуйста, мне нужна консультация невролога и офтальмолога. Можно ли записаться на ПЛАТНОЕ обслуживание и как это сделать? без терапевта.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Платну послугу можна отримати без запису. У порядку живої черги.
татьяна татьяна написав 16 Вересня 2020 року в 11:13
Добрый день! Скажите пожалуйста, что делать семьям, заключившим договор с семейным врачом, которая как выяснилось, ушла в декретный отпуск. В регистратуре предложили посидеть в живой очереди к дежурному врачу. Нам всем ждать, когда семейный доктор родит и выйдет из декрета?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Як варіант, Ви дійсно можете звернутися до чергового лікаря, або до лікаря, який заміняє відсутнього лікаря. Також Ваше право переукласти декларацію з іншим лікарем. Просимо вибачення за незручності.
Татьяна Татьяна написав 10 Вересня 2020 року в 21:24
Скажите пожалуйста есть ли сейчас в поликлинике "Жиночий оглядовий кабінет" раньше 2 эт. каб.21 и работает ли он. И еще если есть декларация с семейным врачом в вашей поликлинике, то обращение к другим специалистам - платные? На основании чего?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Оглядовий жіночий кабінет відноситься до жіночої консультації. Щодо платних послуг, то відповідно Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" заклади охорони здоров’я встановлюють плату за послуги з медичного обслуговування, що надаються поза договорами про медичне обслуговування населення. В поліклініці працюють лікарі, які приймають безоплатно за направленням від лікаря-терапевта або сімейного лікаря (з яким укладено декларація) і лікарі, які приймають без направлення, але після оплати відповідної послуги.
Natalija Natalija написав 07 Вересня 2020 року в 10:57
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, як бути, якщо у нас з чоловіком підписано декларації з лікарем. Сину виповнилося 18 років і ми хотіли щоб нашу родину лікував один лікар. Звернувшись до свого терапевта, отримали відповідь що у неї вже пацієнтів більше 2000 і вона не може підписати декларацію. Питання, для чого при заключенні наших з чоловіком декларацій дані сина вносилися до реєстру і що нам тепер потрібно шукати нового лікаря і перепідписувати всім декларації?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Відповідно до наказу МОЗ № 504, "Оптимальний обсяг практики ПМД становить: одна тисяча вісімсот осіб на одного лікаря загальної практики - сімейного лікаря; дві тисячі осіб на одного лікаря-терапевта; дев’ятсот осіб на одного лікаря-педіатра." Якщо лікар не може більше, з якихось причин, укладати декларації, то пацієнту треба обрати іншого лікаря. Оскільки сину виповнилося 18 років, то він вправі обирати сам собі лікаря з яким укласти декларацію.
володимир володимир написав 26 Серпня 2020 року в 15:43
20 серпня 2020 до дому до мене приїжджали з поліклініки робити тест на коронавірус. Де я можу найти результати тестів, крім як у сімейного лікаря. НАГОЛОШУЮ! Крім, як у сімейного лікаря?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Результат тестів можна отримати тільки у сімейного лікаря. Телефони лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар
Виктория Виктория написав 18 Серпня 2020 року в 16:39
Пожалуйста, измените на всех уровнях телефон регистратуры. Ведь работает только 0577255687. Другие номера НЕ РАБОТАЮТ.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! В реєстратурі діють три багатоканальні телефони - 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89. Номер телефону - 7255687, не є телефоном реєстратури, це внутрішня служба поліклініки.
Дженнифер Дженнифер написав 07 Серпня 2020 року в 13:24
Добрый день. Скажите, можно ли сделать флюорографию в вашей прекрасной поликлинике без направления? Не через терапевта, а просто набегом на кабинет? Я иногородняя, декларации нет.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Дженіфер! Якщо Ви не укладали декларацію з лікарем і Вам це не потрібно, то флюорографію можна пройти після оплати такої послуги. Прейскурант викладено на сайті у розділі ПАЦІЄНТАМ - Послуги.
Юлия Юлия написав 05 Серпня 2020 року в 16:30
Здраствуйте мне надо пройти медосмотр для университета, мне надо записываться к терапевту и всем остальным врачам?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Для проходження медичного огляду Вам треба звернутися до свого лікаря і отримати направлення.
Катя Катя написав 20 Липня 2020 року в 20:13
Добрый вечер, а где можно посмотреть график приема врачей, врачей узких специалистов?, я на сайте не нашла!, буду вам очень благодарна. И подскажите пожалуйста у вас кто есть из лоров врачей?, к кому можно записаться?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Графік лікарів можна побачити безпосередньо при записі до відповідного лікаря. Лікарі-отоларингологи працюють у поліклініці на першому поверсі у правому крилі поліклініки. Записатися Ви можете до будь кого з лікарів, за Вашим бажанням.
володимир володимир написав 14 Липня 2020 року в 13:55
Є потреба пройти кардіологічне стаціонарне лікування (або хача б на денному стаціонарі) як це зараз здійснити?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пане Володимире! Потребу у стаціонарному лікування визначить лікар-терапевт, з яким укладено декларацію. Також він випишить Вам відповідне направлення.
Юлия Юлия написав 07 Липня 2020 року в 16:53
Здраствуйте, меня интересует рентген работает? И график приёма?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Так, рентген кабінет працює. Графік роботи з 8,30 до 12,30 та з 31.30 до 17,30. В суботу з 8.30 до 13.00
Наталья Наталья написав 16 Червня 2020 року в 17:15
Подскажите, пожалуйста, с каким врачом можно заключить декларацию,у кого из специалистов есть свободные места. и какие документы необходимо иметь при себе для заключения декларации. Заранее благодарю
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Ми не можемо Вам радити з яким лікарем укладати декларацію. Телефони лікарів-терапевтів та сімейних лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ-Свій лікар. При укладені декларації при собі треба мати оригінали паспорту громадянина України та довідку про присвоєння ІНН. Також мати і знати номер телефону.
Тетяна Тетяна написав 15 Червня 2020 року в 11:48
Доброго дня, я перебуваю на обліку у лікаря в 11 поліклініці. Тепер проживаю біля ТРЦ Україна і хочу перебувати на обліку у Вашій поліклініці, бо дізналася, що вагітна. Декларація була заключена з лікарем-терапевтом 11 поліклініки. Які мої дії, щоб стати на облік і чи буде переведено мою лікарняну карту до Вас? Дякую.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Тетяно! Ваші дії такі - прийти до лікаря-терапевта і переукласти декларацію. Після цього стати на облік у лікаря-акушера-гінеколога.
Милана Милана написав 12 Червня 2020 року в 10:52
Добрый день! Подскажите пожалуйста к какому гинекологу можно обратиться Гвардейцев-Широнинцев 29В?
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Мілано! Запишіться до завідуючої жіночої консультації Ярошевської Ірини Олександрівни і зможете вирішити це питання безпосередньо на прийомі.
Инесса Инесса написав 11 Червня 2020 року в 14:05
Здравствуйте! Скажите пожалууйста, мне нужно сделать обход всех узкопрофильных врачей для заполнения формуляра МСЭК (ВТЭК). Я могу через ваш сайт записаться и распечатать талоны ил мне к каждому врачу барть направления у семейного врача? Заранее благодарю.
Відповідь Адміністрації: Адміністратор
Доброго дня, пані Інессо! Зараз направлення до лікаря тільки в електронному вигляді. Для цього треба звернутися до лікаря-терапевта, або лікуючого лікаря.