ВІДПОВІДІ НА НАЙПОШИРЕНІШІ ПИТАННЯ

Для отримання відповіді, наведіть на відповідний розділ і натисніть на ліву кнопку маніпулятора (миші)

Для чого потрібна реєстрація на сайті
  • Реєстрація на сайті потрібна тим, хто хоче спростити спілкування з лікарями. Реєстрація дозволяє записатися до лікаря не виходячи з квартири (будинку). Ви зменшите свій час перебування в поліклініці, а також пришвидшите своє обслуговування.

Примітка: Укладення декларації з лікарем не реєструє Вас автоматично на сайті та не дає можливості записатися до лікаря через сайт. Для цього потрібна реєстрація на сайті.

Коди, що отриманні при укладенні декларації не підходять для пароля і не використовуються у системі для входу.

Порядок реєстрації через сайт

Для реєстрації в медичній інформаційній системі (МІС) MCPLUS (електронна реєстратура), треба навести курсор на вікно «КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА», що розташоване у правому верхньому куті сайту, обрати розділ РЕЄСТРАЦІЯ та натиснути на ньому лівою кнопкою маніпулятора (миші).

Примітка:

  • Укладення декларації з лікарем не реєструє Вас автоматично на сайті та не дає можливості записатися до лікаря через сайт.
  • Коди, що отриманні при укладенні декларації не підходять для пароля і не використовуються у системі для входу.
  • Якщо вже існує особистий кабінет на дитину або родича, то треба просто додати себе до існуючого кабінету (якщо це вас влаштовує).
  • Уважно слідкуйте за повідомленнями системи після кожного кроку реєстації.

Уважно заповнити поля реєстраційної форми.

При введення пароля дотримуйтесь вимог створення паролю. Використовуйте великі та малі літери, а також цифри. Бажано не використовувати пароль від своєї Email-адреси. Створюйте окремий пароль для особистого кабінету пацієнта.

Увійти до своєї електронної пошти і перейти за посиланням

 

 

  • Для завершення реєстрації треба підійти до реєстратури поліклініки для підтвердження вашого облікового запису.
  • У разі непідтвердження в поліклініці обікового запису протягом двох тижнів, запис буде видалено.

Важливо! Радимо записати дані, що були внесені при реєстрації: адреса електронної пошти та пароль, оскільки вони знадобляться при подальшому користуванні онлайн-сервісом.

Відновлення облікового запису
  • У разі непідтвердження у реєстратурі поліклініки облікового запису протягом двох тижнів, запис буде видалено.
  • Для відновлення облікового запису, треба через розділ "УВІЙТИ" ввести логін та пароль, що був зазначений при реєстрації кабінету.
  • Буде надано повідомлення - "Ваш обліковий запис було видалено. Відновити обліковий запис "ТАК" "НІ"?
  • Після підтвердження "ТАК", на електронну пошту, що була зазначена при реєстрації, прийде повідомлення про підтвердження відновлення облікового запису, який треба натиснути.
  • Для завершення реєстрації, треба прийти до реєстратури поліклініки для підтвердження вашого облікового запису.
  • У разі непідтвердженні у реєстратурі поліклініки облікового запису протягом двох тижнів, запис буде видалено і процедуру прийдеться проходити знову.
Як зареєструвати родича на одну електронну адресу (E-mail)
  • Не можна створити два особистих кабінета на одну електронну пошту (E-mail).
  • Для реєстрації родичів на вже зареєстровану електронну пошту (E-mail), треба зайти до вже створеного "КАБІНЕТУ ПАЦІЄНТА" (ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ)

Якщо родич підписав Декларацію з лікарем, то

Якщо родич ще не підписував Декларацію з лікарем, то

УВАЖНО заповнюйте відповідні розділи.

Після заповнення, не забувайте зберегти дані.

Звідки брати E-mail та Пароль для реєстрації на сайті
  • Для реєстрації на сайті, E-mail (електронна адреса / поштова скринька) створюється пацієнтом самостійно. E-mail надають інтернет-сервіси (, i.ua, email.ua, gmail.com, тощо). Увага! Email-адреси, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, використовувати для реєстрації заборонено.
  • Пароль — це таємне слово або послідовність символів, літер та цифр, що призначена для підтвердження особи. Пароль разом із Email є елементами облікового запису та використовується для надання пацієнтові дозволу на з'єднання з комп'ютерною системою та визначення його прав доступу до ресурсу.
  • Для створення паролю, треба використовувати великі та малі літери, а також цифри. Бажано не використовувати пароль від своєї Email-адреси. Створюйте окремий пароль для особистого кабінету пацієнта.
Чи можна змінити електронну адресу (E-mail), що була використана при реєстрації на сайті
  • Для зміни E-mail (електронної пошти), що була зазначена пацієнтом при реєстрації на сайті, треба зайти в "ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ" (КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА) і перейти у "МІЙ ПРОФІЛЬ". ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Для уникнення непорозумінь, краще не змінювати адресу E-mail (електронної пошти).

  • Після входу до "МІЙ ПРОФІЛЬ", перейти до розділу "ДАНІ ВХОДУ ДО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ".

Навіщо при реєстрації треба надавати згоду на обробку персональних даних
  • Відповідно до ст.11 Закону України "Про захист персональних даних", підставою для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних.
Де можна побачити підтвердження запису до лікаря через сайт
  • При записі до лікаря через КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА, на Вашу Email-адресу має прийти повідомлення про запис до лікаря із зазначенням прізвища лікаря та часу запису.
  • Така сама інформація міститься в особистому кабінеті пацієнта.
Як скасувати запис до лікаря

Не скасування свого запису на прийом до лікаря, сприяє виникненню черг і унеможливлює своєчасний запис на прийом інших пацієнтів. Також у зв’язку з цим черга запису до лікаря зростає і додає незручностей Вам та лікарю.

Скасовувати запис до лікаря, якщо він був зроблений через сайт, треба завчасно! У той день, на який зроблений запис до лікаря, запис скасувати не можливо!

  • Для скасування запису, треба зайти до КАБІНЕТУ ПАЦІЄНТА (особистого кабінету).
  • Перейти до розділу ЗАПИС НА ПРИЙОМ - ЗАПЛАНОВАНІ ВІДВІДУВАННЯ.
  • Обрати потрібний запис і натиснути на позначку "СМІТНИК"
Про підписання Декларації та саму Декларацію

Чи є кінцевий термін обрання лікаря для підписання декларації?

  • Кінцевого терміну підписання декларацій немає. Обрати свого лікаря встигнуть усі. Міністерство охорони здоров’я рекомендує не відкладати це на кінець року. Головне, щоб кожен обрав лікаря, якому довіряє, і під час наступного візиту підписав з ним декларацію.
  • Декларація діє доти, доки Ви не вирішите укласти декларацію з іншим лікарем.
  • Для дитини декларація з педіатром діє до 18 років. Потім потрібно вибрати сімейного лікаря або терапевта.

Як підписати декларацію дитині?

  • За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписують батьки.
  • Підписати декларацію для дитини може один з батьків. Батько або мати мають взяти з собою свої документи (паспорт, код), свідоцтво про народження дитини і свій мобільний телефон.

Чи можу підписати декларацію з вузьким спеціалістом?

  • Декларацію можна укласти тільки з лікарем-терапевтом, лікарем загально практики-сімейної медицини та лікарем-педіатром. Кампанія з вибору лікарів діє лише для фахівців первинної ланки, тому ви не можете підписати декларацію з вузьким спеціалістом.

Що буде з тими хто ще не підписав декларацію з лікарем?

  • У разі неможливості обрання лікаря, пацієнт має право звернутися до Національної служби здоров'я України (НСЗУ) або його територіальних органів за роз’ясненнями стосовно надавачів ПМД (лікувальний заклад), та для забезпечення пацієнту можливості реалізувати його право на вибір лікаря.
  • Навіть без підписання декларації Ви можете безоплатно відвідувати лікаря, до якого ходили раніше. Проте рано чи пізно, треба буде всім підписати декларації. Якщо вас влаштовує лікар, до якого ви ходили раніше, підпишіть декларацію з ним під час наступного візиту.

Хто буде здійснювати прийом, якщо лікар з яким підписано декларацію у відпустці або хворіє?

  • У період тимчасової відсутності лікаря, який був обраний пацієнтом, у зв’язку з відпусткою чи іншими обставинами, що зумовлюють тимчасову неможливість здійснювати прийом пацієнтів лікарем, пацієнт має право на отримання медичних послуг у іншого лікаря того самого надавача первинної медичної допомоги (лікувального закладу) без подання нової Декларації.

Чи можна буде викликати лікаря додому після підписання декларації?

  • Лікар може прийняти рішення про надання окремих послуг первинної медичної допомоги за місцем проживання (перебування) пацієнта або з використанням засобів телекомунікації відповідно до режиму роботи надавача ПМД (лікувального закладу).
  • Рішення про надання ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта не може прийматися лише на підставі віддаленості його місця проживання (перебування) від місця надання ПМД та (або) відсутності у пацієнта коштів на проїзд до місця надання ПМД (лікувального закладу).

Чи можна підписати декларації з кількома лікарями?

  • Одночасний вибір двох або більше лікарів, які надають ПМД, не допускається. При укладанні декларації з новим лікарем, попередня декларація анулюється автоматично.

Чи можна після підписання декларації змінити лікаря або відмовитися від лікаря?

  • Пацієнт має право змінити лікаря, шляхом подання тому самому або іншому надавачу ПМД (лікувальному закладу) нової Декларації.
  • Пацієнт має право відмовитись від лікаря, без обрання нового лікаря шляхом подання заяви про припинення поданої ним Декларації.

Як підписується (укладається) декларація?

  • Декларація заповнюється тільки в електронній системі охорони здоров’я.
  • Під час внесення даних у систему на ваш мобільний має прийти СМС з кодом, який треба повідомити працівнику, який вноситиме ваші дані в систему.
  • Потім декларацію роздруковують із системи і пацієнт підписує її в двох екземплярах.

Що робити, якщо захворів не за місцем проживання?

  • Ви звертаєтеся за необхідності до найближчого закладу з надання первинної допомоги. Підписувати декларацію для одноразового звернення потреби немає.

Як пацієнту підписати декларацію без паспорту громадянина України?

Підписати декларацію можливо з документом, що посвідчує громадянство України чи інший спеціальний статус:

  • паспорт громадянина України;
  • тимчасове посвідчення громадянина України;
  • свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 14-річного віку);
  • посвідка на постійне проживання в Україні;
  • посвідчення біженця;
  • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Чи може лікар відмовити у підписанні декларації?

  • Лікар не може відмовити у підписанні декларації через хронічні захворювання пацієнта, його вік, стать, соціальний статус, матеріальне становище, зареєстроване місце проживання.
  • Єдина причина для відмови — лікар вже має оптимальну кількість пацієнтів: для терапевта - 2000; для сімейного лікаря - 1800; для педіатра - 900.
  • У такому разі заклад, у який ви звернулися, має запропонувати вам іншого лікаря.
  • У виняткових випадках — соціально-демографічні, інфраструктурні та інші особливості територій — під час укладання договорів з НСЗУ може допускатися більша кількість пацієнтів. Наприклад, це стосується сільської місцевості або гірських районів.

Як пацієнту підписати декларацію без ідентифікаційного номера?

  • Без ідентифікаційного коду декларацію можуть підписати тільки особи, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера та офіційно повідомили про це відповідні державні органи. У паспорті таких громадян має бути відмітка про наявність у них права здійснювати будь-які платежі без ідентифікаційного номера.
  • У такому випадку у декларацію вносяться тільки паспортні дані.

Чи можна буде у подальшому потрапити до вузьких спеціалістів без направлення сімейного лікаря? Чи можна буде ходити до вузьких спеціалістів без направлення після підписання декларації?

  • З 2020 року вся система перейде на програму медичних гарантій та оплату послуг за тарифами. НСЗУ буде оплачувати тільки візити за направленням від вашого лікаря.
  • Разом з тим передбачається, що деяких спеціалістів (наприклад, гінеколога) та у визначених випадках можна буде відвідати напряму. І ці візити також будуть оплачені державою.
Виправлення помилок у Декларації
  • Для того, щоб виправити помилку у Декларації, треба підійти до лікаря, з яким укладено Декларацію. При собі треба мати Ваш екземпляр декларації, паспорт та ідентифікаційний номер.