ПОРЯДОК ЗАПИСУ НА ПРИЙОМ

  • Для запису на прийом до лікаря через КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА, необхідно пройти просту реєстрацію та підтвердити свій обліковий запис у медичному закладі.
  • При записі до лікаря через КАБІНЕТ ПАЦІЄНТА, на Вашу Email-адресу має прийти повідомлення про запис до лікаря із зазначенням прізвища лікаря та часу запису.
  • Порядок реєстрації викладений у розділі Питання-Відповіді або натиснувши позначку FAQ.
  • Реєстрація на сайті відбувається тільки українською мовою відповідно до паспорту громадянина України.

В ПОЛІКЛІНІЦІ ПРАЦЮЄ “ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАТУРА”, ЯКА ВСТАНОВЛЮЄ І РЕГУЛЮЄ ЗАПИСИ ДО ЛІКАРІВ. У зв’язку з обмеженою кількістю місць для запису, просимо Вас записуватися до лікарів СВОЄЧАСНО!

Виклик лікаря додому:
  • через реєстратуру поліклініки за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 або безпосередньо при відвідуванні поліклініки. Виклик лікаря додому здійснюється з 7.00 до 11.00. Лікар з надання ПМД сам приймає рішення про надання окремих послуг за місцем проживання (перебування) пацієнта.
Запис на прийом до лікарів поліклініки:
  • Записатися до лікаря можна за багатоканальними телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Запис на прийом до лікаря відбувається протягом робочого часу, після 11.00 години.
Умови надання допомоги за екстреними показаннями:
  • Прийом пацієнта за екстреними показаннями здійснюється при гострих і раптових погіршення в стані здоров’я: висока температура тіла (38 градусів і вище), гострі раптові болі будь-якої локалізації, порушення серцевого ритму, кровотечі, що вимагають екстреної допомоги та консультації лікаря.
  • Прийом за екстреними показаннями проводиться без попереднього запису, поза загальної черги кожного, хто звернувся і незалежно від прикріплення пацієнта до поліклініки.
  • Відсутність амбулаторної медичної карти і особистих документів не є причиною відмови в екстреному прийомі.
  • Екстрена і невідкладна допомога в святкові і вихідні дні здійснюється службою швидкої медичної допомоги, травматологічними пунктами і прийомними відділеннями стаціонарів.
Порядок обслуговування пацієнтів:

Пріоритет прийому пацієнтів лікарем визначається часом запису на прийом.

Пацієнт обслуговується в реєстратурі у порядку запису на прийом, за винятком:

  • ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) інвалідів війни;
  • учасників Великої Вітчизняної війни та ветеранів бойових дій;
  • учасників ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській атомній електростанції, громадян, які отримали або перенесли променеву хворобу, інші захворювання, та інвалідів внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • вагітних жінок;
  • хворих з високою температурою;
  • гострими болями будь-якої локалізації.

Час, відведений на прийом хворого в амбулаторно-поліклінічному закладі, визначено діючими розрахунковими нормативами. Час очікування прийому – орієнтовно 10-15 хвилин від призначеного пацієнтові, за винятком випадків, коли лікар бере участь в наданні екстреної допомоги іншому хворому або громадянину пільгової категорії. Пацієнти, які очікують прийому, повинні бути проінформовані персоналом поліклініки про подовження часу очікування.

У разі звернення без попереднього запису на прийом (не за екстреними показниками), пацієнт направляється до лікаря в порядку живої черги після завершення прийому громадян за попереднім записом. Реєстратор поліклініки повинен вказати орієнтовний час прийому.

Здійснення попереднього запису через реєстратуру поліклініки (безпосередньо при відвідуванні або за телефоном реєстратури):
  • При попереднйому записі на прийом – медичні реєстратори поліклініки здійснюють запис пацієнтів, які звернулися до всіх фахівців. При записі на прийом реєстратор може видати талон до лікаря;
  • При виклику дільничного лікаря додому медичний реєстратор поліклініки фіксує виклик і передає його лікарю;
  • При попереднйому записі пацієнт може пройти безпосередньо до кабінету лікаря, куди заздалегідь, співробітниками поліклініки, доставляється медична карта і талон (якщо амбулаторна карта з підтвердженими паспортними даними).
Як стати на облік в поліклініку:
  • Якщо Ви проживаєте на території обслуговування амбулаторно-поліклінічного закладу, Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом. У реєстратурі Вам оформлять амбулаторну карту.
  • Пацієнт, який не має амбулаторної картки в медичній установі з підтвердженими паспортними даними, повинен звернутися до реєстратури медичного закладу зі своїм паспортом.
Що робити, якщо закінчилася тимчасова реєстрація, а міської прописки немає:
  • Територіальна поліклініка безперешкодно прикріплює громадянина за його заявою, якщо він фактично проживає на території обслуговування, закріпленій за поліклінікою, в тому числі при відсутності реєстрації за місцем проживання. Вам необхідно звернутися в реєстратуру поліклініки з паспортом. У реєстратурі Вам оформлять амбулаторну карту.
  • Амбулаторні карти пацієнтів, прикріплених до поліклініки, зберігаються в реєстратурі поліклініки. При зверненні пацієнта в поліклініку працівники реєстратури забезпечують доставку амбулаторної картки до фахівця і несуть відповідальність за збереження амбулаторних карт пацієнтів.