Гостьова

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі звернення, зауваження, пропозиції, запитання будуть розглянуті та прийняті до уваги. Чекаємо Ваших відгуків!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, для попередження некоректної роботи електронного кабінету не використовувати.

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 18.206.187.81.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
193 entries.
Екатерина Екатерина написав (ла) 21 Травня 2020 року в 11:59:
Добрый день! Подскажите, чтоб попасть к акушеру-гинекологу, тоже нужно сначала к терапевту идти?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Можете через терапевта, а можна напряму до лікаря-спеціаліста.
Наталья Наталья написав (ла) 18 Травня 2020 року в 22:07:
Добрый вечер, подскажите интересует такой вопрос, есть декларация с врачом, чтоб бесплатно сдавать анализы, это так, это правда!?, также имея декларацию на руках мы можем посещать бесплатно узких специалистов, это тоже так??, так как читала, что пишет одна девушка что мол м должны оплачивать!, также есть вопрос по поводу стоматологов их услуги оплачиваются или тоже бесплатно лечат?, есть ли привилегии инвалидам детства?, благодарю.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! Наказом Міністерства охорони здоров'я № 504, визначений повний перелік лабораторних та інструментальних діагностичних досліджень, що здійснюються у межах надання первинної медичної допомоги: 1. Загальний аналіз крові з лейкоцитарною формулою. 2. Загальний аналіз сечі. 3. Глюкоза крові. 4. Загальний холестерин. 5. Вимірювання артеріального тиску. 6. Електрокардіограма. 7. Вимірювання ваги, зросту, окружності талії. 8. Швидкі тести на вагітність, тропоніни, ВІЛ, вірусні гепатити. Відповідно до Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я" до вузьких спеціалістів Ви можете звернутися тільки за направленням лікаря з яким укладено декларацію, або лікуючого лікаря, якщо Ви знаходитеся під наглядом відповідного лікаря з хронічною хворобою або при невідкладному стані. В інших випадках послуги оплачуються. Без направлення можете звернутися до лікаря-стоматолога, але безоплатно надається тільки ургентна допомога. Пільги особам з інвалідністю надаються відповідно до законодавства.
Вікторія Вікторія написав (ла) 15 Травня 2020 року в 19:40:
Чи можу я проконсультуватись з лікарем-ревматологом телефоном?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Зверніться до свого сімейного лікаря. Телефони лікарів-спеціалістів у вільний доступ поліклініка не викладає.
Вадим Вадим написав (ла) 01 Квітня 2020 року в 12:13:
Добрый день. Скажите, как получить рецепт на инсулин не приходя в поликлинику и не высиживая там часовые очереди? Что делается для предотвращения нарушения карантина?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Вадиме! Рецепт на інсулін можна отримати на прийомі у лікаря.
Юлия Юлия написав (ла) 31 Березня 2020 року в 16:27:
Добрый день. Подскажите пожалуйста, на каких условиях распространяется прейскурант? Мне нужна консультация отоларинголога, т.к после обращения в 30 больницу и назначения лечения, сказали наблюдаться по месту жительства. Нужно ли у семейного доктора брать направление и придется ли мне оплачивать услуги по прейскуранту? И вообще как можно попасть на прием если запись уже на 1.5 недели занята?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Юліє! Вибачте, але прейскурант викладений на сайті поліклініки і більш ні як не поширюється. Для звернення до отоларінголога Вам потрібно відвідати вашого лікаря з яким укладено декларацію.
Галина Галина написав (ла) 31 Березня 2020 року в 12:37:
Доброго дня. Як мені записати батьків на прийом? Вони старенькі і не мають особистого телефону та емейлу. Як мені додати їх до свого кабінету?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Галино! Покищо в Нelsi немає такої можливості для пацієнтів. Додати до сім'ї може тільки реєстратор закладу. До служби підтримки Нelsi вже направлено пропозицію про надання права пацієнтам додавати родичів до свого кабінету.
Катя Катя написав (ла) 24 Березня 2020 року в 17:57:
Здравствуйте подскажите куда тогда мне обратится если у вас врачи стоматологи не принимают, как долго это будет мне нужен стоматолог хирург! Как то была у врача, что мне теперь делать я удаляла зуб, и до сих пор не проходит, напухшая десна, прошло уже 1,5 месяца! Очень буду ждать вашей подсказки.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Лікарі-стоматологи будуть працювати після закінчення карантину. Якщо у вас зараз гострий біль, то ургентну стоматологічну допомогу лікарі стоматологи надають у поліклініці в 12 кабінеті.
Катя Катя написав (ла) 23 Березня 2020 року в 18:21:
Добрый вечер подскажите пожалуйста почему запись к узким специалистам осуществляется только через терапевта? Почему через медицинского регистратора на прямую нельзя записаться? Ведь когда только создавался было удобно записываться самому! В любой момент зашел записался и все, а тут надо с работы отпрашиваться, чтоб прийти записаться! Очень не удобно стало! Ведь мы ж вроде в Евро идем или как? И еще вопрос скажите стоматологи принимают в связи с короновирусом? Если нет то куда можно обратится, благодарю.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! Дякуємо за зауваження. Виправимо. Поки що можна буде записатися до вузького спеціаліста, але за деякий час буде усе приведено відповідно до законодавства і до вузьких спеціалістів можна буде потрапити тільки за направленням лікуючого лікаря або лікаря з яким укладено декларацію. Стоматологі не приймають.
Юрий Юрий написав (ла) 19 Березня 2020 року в 03:02:
Попытался войти в кабинет чтоб записать родителей на прием к врачу - а там новая система. Есть ли хоть какая-то внятная инструкция по регистрации и работе с этой системой ? Необходимо ли повторно предоставлять копии документов, подтверждать регистрацию, перезаключать декларацию с врачом, и т.п., Как можно записать родителей на прием врача? (необходимо регистрировать каждого взрослого члена семьи отдельно, либо есть возможность зарегистрировать всех членов семьи в одном кабинете?)
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Юрію! В новій системі не треба реєструватися. Заходите через "Кабінет пацієнта" або "Запис на прийом" і обирайте свого лікаря та записуйтесь. Більш ні яких дій не потрібно.
Альона Альона написав (ла) 15 Березня 2020 року в 09:10:
Доброго ранку! В особистий кабінет не можу додати свою декларацію, а також не можу змінити своє прізвище.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! В особистий кабінет не треба додавати декларацію. Додатково повідомляємо, що з 20.03.2020 року буде змінеено систему, що відповідає за роботу особистих кабінетів. Діюча система перестане працювати. У новій системі треба буде заново реєструватися.
Вероника Вероника написав (ла) 14 Березня 2020 року в 23:58:
Здравствуйте. Как вызвать врача на дом? Нажимаю кнопку и мне высвечивается страничка записаться на прием, ничем не отличающаяся от обычной записи в поликлинику. Если это платно - то сколько?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Вероніко! Для виклику лікаря доодому Вам треба зв'язатися з лікарем-терапевтом, з яким укладено декларацію. Відповідно до Наказу МОЗ № 504, яким затверджено ПОРЯДОК надання первинної медичної допомоги, лікар-терапевт сам приймає рішення про надання первинної медичної допомоги за місцем проживання (перебування) пацієнта. Перелік телефонів лікарів викладений на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Лора Лора написав (ла) 02 Березня 2020 року в 09:43:
Добрый день. Пытаюсь дистанционно записаться к гастроэнтерологу Забайрачная А.С. , но график приема все время пустой. Это сбой системы или врач не принимает ?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Лоро! Якщо немає графіку, то дійсно лікар не приймає. Лікар знаходиться на курсах підвищення кваліфікації до 16.06.2020 року.
Никита Никита написав (ла) 28 Лютого 2020 року в 13:54:
Здравствуйте. А на телефоны кто-то отвечает или они ошибочно записаны? По всем трём звоню, а в ответ "операторы заняты".
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Микито! Якщо Вам відповідає, що усі оператори зайняті, то це дійсно вони зайняті. Якщо є хоча б один телефон вільний, то вас з'єднають з поліклінікою, незалежно від номеру на який зателефонували.
Марина Марина написав (ла) 27 Лютого 2020 року в 20:18:
Добавьте терминал для оплаты услуг! Один терминал на всю поликлинику - это жестоко, очередь постоянно.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Марино! Взяли до уваги Ващі побажання. Поки що на сайті поліклініки буде розміщено посилання (кнопка) для оплати через Приват24. Дякуємо за пропозицію.
Ірина Ірина написав (ла) 27 Лютого 2020 року в 12:47:
Добрий день! В розділі "Послуги" Прейскурант НЕ МАЄ належної інформації про Код-Назву-Вартість послуги! Наприклад цікавить вартість УЗД органів. Крім профілактичного медогляду нічого немає. Про Код послуги взагалі не йдеться там мова. Додайте відповідний прейскурант на сайт. Бо в полікліниці інформатори теж не можуть надати належну інформацію! Ніхто нічого не знає.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! На сайті викладений діючий прейскурант. Щодо ультразвукової діагностики, то інформація надана з кодами, цінами, і по різним органам. Дивіться уважніше.
Юрий Юрий написав (ла) 17 Лютого 2020 року в 02:22:
Есть ли список аптек с которыми заключены договора на выдачу инсулина по рецептам? Т.к. в ближайших известных аптеках фонды выбираются в начале месяца, а поиск "на удачу" в удаленных мало полезен, ибо большинство аптек в данной программе (по словам фармацевтов) не участвуют.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Юрію! Договори з аптеками укладає Департамент охорони здоров'я Харківської міської ради. Аптеки з якими ми працюємо: 1) КП "Муніципальна аптека міста Харкова" - проспект Ювілейний, 54-Б (2 поверх); 2) ТОВ "СТІФ-СЕРВІС" - проспект Ювілейний, біля магазина "Орльонок"; 3) ПП "Аптека 2011" - проспект Ювілейний, 64; 4)ТОВ "Астарта" - проспект Тракторобудівників, 110; 5)ПП "Фірма Магія-Фарм" - проспект Тракторобудівників, 63; 6)ТОВ "Пассат-ЛТД" - ?
Неонила Неонила написав (ла) 10 Лютого 2020 року в 18:49:
Добрый вечер! Большая просьба к администрации сайта, наладить работу электронной системы. Потому что, из-за того, что возможность зарегистрироваться предоставляется лишь один раз, пропадает возможность записываться на прием дистанционно. Ведь, будет гораздо удобнее для многих пациентов, если будет возможность зарегистрироватся повторно, даже с тем же номером мобильного телефона и/или электронной почтой. Это облегчит процесс взаимодействия пациентов с поликлиникой, что в свою очередь сделает его так же приятным и менее энерго и нервоозатратным. А так же наладьте, пожалуйста, телефонную связь. Стационарными телефонами уже большинство современных людей не пользуются. Да и звонить на стационары с мобильных дорого.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Неоніло! Непотрібно реєструватися другий раз. Реєстрація відбувається тільки один раз, для відкриття особистого кбінета пацієнта. Вподальшому цим кабінетом можна користуватися постійно. http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%bf%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%94%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%bc/%d0%bf%d0%b8%d1%82%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%96%d0%b4%d1%96/
Михайло Федорович Михайло Федорович написав (ла) 06 Лютого 2020 року в 15:13:
1.Живу сам, маючи поважний вік. Але не можу при потребі викликати лікаря додому через особистий кабінен Інтернету (Зареєстрований у вас). 2. Уклінне прохання ввести в регістратурі хоча б один мобільний телефон (Київстар або Водофон). З повагою Михайло Федорович.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, Михайло Федоровичу! Дякуємо за зауваження. Будемо намагатися вдосконалювати зв'язок. Вибачте за незручності. Наппишіть на електронну пошту поліклініки polyclinic6@ukr.net про незручності, що у Вас виникли з особистим кабінетом пацієнта.
Юрий Юрий написав (ла) 03 Лютого 2020 року в 21:17:
Добрый или не очень добрый, вечер. А почему до сих пор нет информации в свободном доступе о реквизитах для оплаты через П24? какая проблема в их публикации на сайте мед. учреждения?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Юрію! На сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Послуги" викладено Прейскурант з кодами послуг.
Вікторія Вікторія написав (ла) 03 Лютого 2020 року в 12:01:
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, Запис "Дистанційно", це що мається на увазі?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! "Дистанційно" - це запис до лікаря через інтернет. Для цього треба зареєструватися у системі через сайт поліклініки. Порядок реєстрації викладено на сайті поліклініки у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - Питання-Відповіді.