Гостьова

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі звернення, зауваження, пропозиції, запитання будуть розглянуті та прийняті до уваги. Чекаємо Ваших відгуків!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. (ru) (RU)

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 54.146.227.92.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
124 entries.
Галина Галина написав (ла) 13 Лютого 2019 року в 16:34:
При регистрации в "кабинете пациента" не удалось подтвердить учетную запись в полученной на мою почту инструкции по причине сайт заражен! Вторая попытка зарегистрироваться опять не удалась, в первой не получила инструкцию. Надеюсь на Вашу помощь.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Галино! По-перше, перевірте ваш антивірус. Якщо він є продуктом «Лабораторія Касперського», то він потрапляє під Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017р. і не може використовуватися на території України. У зв'язку з цим антивірус може працювати не коректно. По-друге, можна внести адресу у виключення до антивірусу.
Артем Артем написав (ла) 06 Лютого 2019 року в 21:27:
Нет записи ни к одному врачу. Все равно приходится ездить в поликлинику записываться в регистратуре. Там спрашивают, почему не записались из дома. Безполезная ерунда.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Артеме! Якщо Ви не змогли записатися до лікаря, то це не значит, що ресурс не працює. Будьте уважнішими при роботі з ресурсом. Гарного Вам дня!
Лана Лана написав (ла) 04 Лютого 2019 року в 10:56:
Добрый день. Прошла регистрацию и получила письмо на почту, но при попытке подтвердить все время пишет "соединение было сброшено". Что делать?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Лано! Скоріш за все був збій у провайдера. Якщо Ви реєструвалися сьогодні (04.02.2019) в першій половині дня, то у нас на сервірі було перезавантаження. Спробуйте через деякий час знову пройти реєстрацію.
Сергей Сергей написав (ла) 22 Січня 2019 року в 13:10:
Как узнать своего участкового терапевта не звоня в регистратуру онлайн (или это невозможно)?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пане Сергію! Якщо Ви не уклали декларацію з лікарем і не маєте свого лікаря, то треба звернутися до реєстратури, де Вас направлять до чергового лікаря.
Олена Олена написав (ла) 21 Січня 2019 року в 14:13:
Додзвонитися не можливо! Графік роботи флюорографа та поточний стан його роботи не висвітлено! Неподобство!
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! У реєстратурі поліклініки працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 за якими можна зателефонувати. Щодо роботи флюорографа, то на сайті викладено графік роботи флюорографічного кабінету в розділі - "ПРО НАС" - "Кабінети фахівців".
Cветлана Cветлана написав (ла) 17 Січня 2019 року в 16:15:
Еще раз прошу разъяснить, как в своем личном кабинете на сайте отыскать именно СВОЕГО ВРАЧА, увидеть, когда он свободен и записаться ОНЛАЙН? (без звонков в регистратуру)
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Ваш лікар, це лікар з яким Ви уклали декларацію. В особистому кабінеті обираєте "Прийом терапевта" і прізвище свого лікаря. Додатково повідомляємо, що на сайті є розділ "Питання - Відповіді", де Ви можете побачити відповіді на найбільш поширеніші питання пацієнтів.
Светлана Светлана написав (ла) 17 Січня 2019 року в 12:04:
Добрый день. Как сейчас записаться на прием или вызвать на дом врача ОНЛАЙН? В прошлом году это было возможно, а как теперь?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлана! Відповідно до Порядку надання первинної медичної допомоги, первина медична допомога надається в поліклініці під час особистого прийому пацієнта. Щодо надання послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта, то лікар сам приймає рішення про надання таких послуг. Записатися до свого лікаря можна за телефонами, що викладені на сайті поліклініки на сторінці "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар", або за телефонами через реєстратуру. Також можна записатися до лікаря через особистий кабінет пацієнта, у разі реєстрації на сайті поліклініки.
Дмитрий Дмитрий написав (ла) 12 Січня 2019 року в 13:23:
Почему именно у нашей поликлиники отсутствует возможность вызова врача домой через интернет (личный кабинет). Я посмотрел в системе другие поликлиники и там вызов врача домой идет как отдельная услуга. При выборе нашей, такой услуги просто нет. Или у нас вызов на дом через интернет нужно делать как то по другому ?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Функції роботи особистих кабінетів усіх поліклініках однакові. Тому що система MedKardPlus - це єдина система для медичних закладів. Для запису до лікаря або виклику його додому, необхідно пройти реєстрацію та підтвердити свій обліковий запис у медичному закладі.
Валерія Валерія написав (ла) 03 Січня 2019 року в 18:59:
Добрий вечір. З котрої години в поліклініці здійснюється підпис декларації з лікарем? Куди треба звернутись?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Валеріє! Укладання декларації здійснюється з моменту роботи лікаря, якого Ви обрали для підписання декларації. Звертатися треба безпосередньо до лікаря, якого Ви обрали.
Олена Олена написав (ла) 26 Грудня 2018 року в 21:08:
Хотіла подивитися розклад прийому лікарів-терапевтів. Зайшла у розділи ПАЦІЄНТАМ-РОЗКЛАД ПРИЙОМУ ЛІКАРІВ, та далі більше нічого не було активне. Щось тимчасово відключають на сайті і не можна в повному обсязі ним користуватися?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Ви правильно зайшли. У розділі "Графік прийому лікарів" у комірці СПЕЦІАЛТНІСТЬ обираєте назву спеціаліста, у комірці ПОСЛУГА обираєте назву послуги, обираєте ДАТУ та тисните на кнопку ШУКАТИ.
Наталья Наталья написав (ла) 20 Грудня 2018 року в 13:47:
Подскажите, какой крайний срок заключения декларации с врачем?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! За інформацією Міністерства охорони здоров'я України "Кінцевого терміну підписання декларацій немає. Але не відкладайте це на кінець року. – Оберіть лікаря, якому довіряєте, і під час наступного візиту підпишіть з ним декларацію." Також повідомляємо, що відповіді на актуальні питання щодо декларації можна побачити у розділі Питання-Відповіді (FAQ).
В1ктор В1ктор написав (ла) 13 Грудня 2018 року в 12:45:
Здравствуйте. Для записи к врачу электронным способом неюбходимо идти в регистратуру для подтверждения "обдікового запису". Какой тогда смысл электронной записи, если я могу в регистратратуре и записаться. Без посещения регистратуры никак нельзя, если в базе данных я есть с номером регистрации?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Вікторе! Вам підтвердити обліковий запис треба один раз, при створенні особистого кабінету пацієнта. Ця дія потрібна для об'єднання Вашого запису, як пацієнта, з обліковим записом, що створюється Вами при реєстрації через сайт. В подальшому Ви можете записуватися до лікаря віддалено, через сайт поліклініки.
Людмила Людмила написав (ла) 11 Грудня 2018 року в 13:56:
Будь ласка виправте помилку в повідомленнях. Не скасувування, а скасування.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Дякуємо, пані Людмило! Виправили.
В1ктор В1ктор написав (ла) 11 Грудня 2018 року в 13:23:
Здравствуйте. Для записи к врачу зарегистрировался на сайте. После входа, просят подтвердить "обліковий запис". Где и как?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Вікторе! Для підтвердження облікового запису, Вам треба підійти до реєстратури поліклініки з паспортом та ідентифікаційним номером.
Людмила Людмила написав (ла) 10 Грудня 2018 року в 14:23:
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как теперь проводится обслуживание лежачих больных, которые не могут посетить поликлинику?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пані Людмило! В реєстратурі поліклініки працюють багатоканальні телефони: 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89. Для виклику лікаря додому, треба звертатися напряму до лікаря, з яким підписана декларація, або через сайт поліклініки при наявності реєстрації на сайті.
Катя Катя написав (ла) 01 Грудня 2018 року в 22:24:
Добрый вечер ув., администрация сайта!, подскажите пожалуйста как теперь узнать время работы врачей на данном сайте!, раньше было удобно,выбрал нужного врача и видишь как он работает и сколько свободных мест осталось, то счас не понятно, подскажите с чем это связано!, можно даже было увидеть что врач допустим в отпуске если он не стоит в графике приема!
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! В розділі "ПАЦІЄНТАМ" є сторінка "Графік прийому лікарів" де Ви можете побачити відповідну інформацію. Для отримання більш конкретної інформації для запису до лікаря і обрання певного часу, треба зареєструватися на сайті.
Катя Катя написав (ла) 01 Грудня 2018 року в 21:56:
Добрый вечер ув., администрация сайта, подскажите пожалуйста в данной поликлинике есть врачи стоматологи, а то из выпадающего списка там где выбрать врача не обнаружила врача-стоматолога, буду вам очень благодарна если поможете)
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Катерино! На сайті поліклініки в меню "ПРО НАС" існує розділ "ПОСЛУГИ" http://6pol.city.kharkov.ua/%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8/, де Ви можете побачити послуги, які надає поліклініка.
Екатерина Екатерина написав (ла) 26 Листопада 2018 року в 13:48:
Расскажите, как можно дозвониться в вашу поликлинику? Как можно узнать какую то информацию, кроме как прийти к вам?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пані Катерино! В поліклініці працюють багатоканальні телефони 725-56-90, 725-56-88, 725-56-89, за якими можна зателефонувати до реєстратури поліклініки. При з'єднанні, Вам відповідає робот, повідомляє куди Ви зателефонували і ставить у телефонну чергу. Після цього трубку бере реєстратор. Оскільки реєстратори працюють на пряму з пацієнтами і відповідають на телефонні дзвінки, то інколи треба зачекати на відповідь. Інформація для пацієнтів можна побачити на сайті поліклініки http://6pol.city.kharkov.ua/
Анастасия Анастасия написав (ла) 22 Листопада 2018 року в 19:27:
Добрый день. При постановке на учет по беременности в ЖК мне выдали обходной лист, со списком специалистов, которых необходимо посетить. Когда пришла домой, и зашла на сайт, чтобы записаться на прием к этим специалистам, то ни одного нет в списках для записи на прием, хотя в регистратуре сказали, что я смогу это сделать самостоятельно дома. Как записаться к окулисту, к стоматологу? К ЛОРу так вообще запись на три недели вперед, несколько специалистов, а записаться нереально.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пані Анастасіє! Для запису до лікарів треба зареєструватися на сайті поліклініки. До завідувача отолорингологічним відділенням та до завідувача офтальмологічним відділенням, запису немає на тиждень вперед, до п'ятниці 30.11.2018. Можливість запису треба перевіряти зранку. До лікаря-стоматолога можна підійти, коли Ви будете у когось з вищезгаданих лікарів. Вибачте за незручності.
Людмила Людмила написав (ла) 21 Листопада 2018 року в 14:14:
Уже 2 месяца не могу зайти в личный кабинет для записи к врачу (пишет неверный эл.адрес или пароль). Раньше пользовалась этой услугой без проблем.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Особистий кабінет пацієнта працює. Якщо Ви уклали декларацію з лікарем, то перевірте будь ласка усі особисті дані, що зазначені у декларації. Якщо є помилка, то треба підійти до лікаря, з яким укладено декларацію і виправити помилки. Якщо помилок немає, або не укладали декларації з лікарем взагалі, то просимо підійти до реєстратури поліклініки для вирішення питання.