Гостьова

Шановні пацієнти поліклініки та відвідувачі сайту!

Адміністрація поліклініки готова до діалогу з кожним, хто зацікавлений у підвищенні якості надання медичних послуг і готовий надати пропозиції щодо вдосконалення діяльності медичного закладу. Усі звернення, зауваження, пропозиції, запитання будуть розглянуті та прийняті до уваги. Чекаємо Ваших відгуків!

—————————————————————————————————————–

Увага! До Email-адрес, що належать російським операторам, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року, застосовуються обмежувальні заходи. Електронні адреси: @yandex.ru, @yandex.ua, @mail.ru тощо, для попередження некоректної роботи електронного кабінету не використовувати.

Напишіть

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.90.56.90.
Ваш запис в гостьовій книзі буде показаний не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
У гостьовій книзі заборонено розміщувати образи, погрози, неправдиву інформацію про будь-яку фізичну чи юридичну особу, а також висловлювання, що принижують честь і гідність будь-якої особи. Як користувач ви погоджуєтесь, що уся інформація введена вами буде зберігатись в базі даних.
Адміністрація сайту залишає за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
133 entries.
Олександра Олександра написав (ла) 22 Квітня 2019 року в 15:41:
Добрый день! Я хочу подписать декларацию с врачом-терапевтом вашей поликлиники. Где я могу получить информацию, с каким врачом можно ее подписать?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олександро! Інформація про лікарів, а також контактні телефони викладено на сайті у розділі "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар".
Елена Елена написав (ла) 16 Квітня 2019 року в 01:29:
Здравствуйте, столкнулась с проблемой регистрации. Я в электронной системе зарегистрирована в № 11 поликлинике, на прием записываюсь по электронной системе. Сейчас хотела зарегистрировать (электронно) своего отца (у которого нет компьютера) он стоит на учете в №6 поликлинике. Пыталась зарегистрировать на свой электронный адрес и ввести на свой телефон безуспешно, отвечает компьютер- что уже електр. адрес и телефон используется. Договор с врачом заключен, декларация на руках. Как быть в этом случае?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Зверніть увагу на розділ ПАЦІЄНТАМ - Питання-Відповідь. Не можна створити два особистих кабінета на одну електронну пошту (E-mail) та на один номер телефону.
Анжела Анжела написав (ла) 11 Квітня 2019 року в 11:31:
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как правильно поступить в такой ситуации: у меня нет харьковской прописки, но есть большое желание получать квалифицированную медицинскую помощь в вашем учреждении (2 года проживаю на 602-м микрорайоне). Могу ли я подписать договор и завести амбулаторную карту в поликлинике и какова процедура?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Анжело! Вам треба обрати лікаря-терапевта і укласти з ним декларацію. Усі питання щодо підписання декларації вирішуються з лікарем.
Людмила Людмила написав (ла) 03 Квітня 2019 року в 19:29:
Если пациент заключил декларацию с врачом в 6 поликлинике, но прописан в Индустриальном районе, должен он платить за открытие больничного и его продление? Спасибо.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Людмило! Оформлення листків непрацездатності входить до переліку медичних послуг з надання первинної медичної допомоги і надається безоплатно. Але відповідно до законодавства, у разі вибору особою лікаря і лікувально-профілактичного закладу не за місцем проживання, листок непрацездатності видається за заявою особи, погодженої з головним лікарем обраного лікувально-профілактичного закладу.
Анна Анна написав (ла) 29 Березня 2019 року в 15:46:
Звоню целый день, чтобы записаться на прием!Никто не берет трубку!
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Анно! В реєстратурі поліклініки працюють п’ять вікон, де реєстратори поліклініки надають інформацію населенню та проводять запис хворих на прийом до лікарів одночасно безпосередньо і за телефонами: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90. Також в поліклініці працює сайт (http://6pol.city.kharkov.ua/), через який можна записатися до лікаря та отримати інформацію про роботу закладу та прийому лікарів. Інформація на сайті, що має бути донесена до пацієнтів та відвідувачів поліклініки оновлюється кожного дня.
елена елена написав (ла) 29 Березня 2019 року в 14:34:
Подскажите, пожалуйста, как узнать набрал ли доктор нужное количество пациентов и можно ли с ним заключить декларацию?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Дізнатися чи є у лікаря можливість укласти декларацію з пацієнтом, можливо безпосередньо у лікаря за телефоном. Номера телефонів лікарів викладено на сайті поліклініки у розділі ПАЦІЄНТАМ - Свій лікар.
Ирина Ирина написав (ла) 20 Березня 2019 року в 12:22:
Электронная запись - это очень удобно, пользовалась неоднократно, спасибо. Но вот столкнулась с какой проблемой. Я диабетик и каждый месяц хожу к эндокринологу за рецептом на инсулин. Так как инсулин выдается на текущий месяц, все стараются прийти к врачу в начале месяца. Электронная запись открывается на 14 дней. Вот сегодня, 20.03, открылось 02.04. Мест нет, все красное. А в регистратуре записывают дальше. Вот, поехав в поликлинику, я записалась на 12.04.!!! Какой же тогда смысл в электронной записи? Она вроде бы есть, но толку от нее нет. Врач обычно говорит, чтобы после 20го записались на следующий месяц. Хорошо. Но сегодня только 20е! Когда же началась запись??? В том году как-то все работало и я записывалась к врачу в электронном виде без проблем.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Ірино! Дійсно, послуга "Запис до лікаря" і як слід, "Виписка рецепту" до лікаря-ендокринолога відкриті на сайті для запису тільки на два тижні. Так налаштовано програму для більш точного надання графіку роботи лікарів. Але записатися для виписування рецепту можна за телефонами, що викладені на сайті та в самій реєстратурі поліклініки. В подальшому, для більш комфортного користування сайтом, можливі зміни у роботи електронної реєстратури. Вибачте за технічні незручності.
Виктория Виктория написав (ла) 02 Березня 2019 року в 17:52:
В регистратуре в очередной раз потеряли мою амбулаторную карту. Как мне найти мою карту? Возможно стоит вообще раздать карты для хранения на дому? Как мне найти свою карту? Попросить начмеда ее поискать?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Вікторіє! Якщо Вашої амбулаторної картки немає у реєстратурі, то Вам слід звернутися до лікаря, у якого були останній раз на прийомі. Також повідомляємо, що медична карта амбулаторного хворого (форма №025/о), відповідно до законодавства України, зберігається в реєстратурі амбулаторно-поліклінічного закладу. Також, якщо Ви останній раз відвідували терапевта, то Ви можете звернутися до заступника головного лікаря з первинної медичної допомоги або до заступника головного лікаря з медичної частини.
Олександр Олександр написав (ла) 16 Лютого 2019 року в 10:42:
Хочу виразити вдячність за введені зміни. У день коли захворів, завдяки телефону свого лікаря з яким підписана декларація здзвонився вже о 8-30 ранку, отримав консультацію як починати лікування і орієнтовний час коли лікар прийде додому. Потім пройшовши реєстрацію на сайті, записався на прийом в певний час (для мене це найважливіше - прийти строго за часом). Лікар призначила аналізи, і коли вона їх отримала, то подзвонила сама мені, щоб скоректувати лікування. (це взагалі щось незвичайне). Це вже можна назвати гарним сервісом. На електронну пошту приходять підтвердження запису до лікаря і нагадування. Я дуже задоволений. Особлива вдячність моєму лікарю Паншиной Валентині Іванівні
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Олександре! Дуже дякуємо Вам за відгук. Не хворійте. Гарного Вам настрою!
Галина Галина написав (ла) 13 Лютого 2019 року в 16:34:
При регистрации в "кабинете пациента" не удалось подтвердить учетную запись в полученной на мою почту инструкции по причине сайт заражен! Вторая попытка зарегистрироваться опять не удалась, в первой не получила инструкцию. Надеюсь на Вашу помощь.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Галино! По-перше, перевірте ваш антивірус. Якщо він є продуктом «Лабораторія Касперського», то він потрапляє під Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017р. і не може використовуватися на території України. У зв'язку з цим антивірус може працювати не коректно. По-друге, можна внести адресу у виключення до антивірусу.
Артем Артем написав (ла) 06 Лютого 2019 року в 21:27:
Нет записи ни к одному врачу. Все равно приходится ездить в поликлинику записываться в регистратуре. Там спрашивают, почему не записались из дома. Безполезная ерунда.
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Артеме! Якщо Ви не змогли записатися до лікаря, то це не значит, що ресурс не працює. Будьте уважнішими при роботі з ресурсом. Гарного Вам дня!
Лана Лана написав (ла) 04 Лютого 2019 року в 10:56:
Добрый день. Прошла регистрацию и получила письмо на почту, но при попытке подтвердить все время пишет "соединение было сброшено". Что делать?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Лано! Скоріш за все був збій у провайдера. Якщо Ви реєструвалися сьогодні (04.02.2019) в першій половині дня, то у нас на сервірі було перезавантаження. Спробуйте через деякий час знову пройти реєстрацію.
Сергей Сергей написав (ла) 22 Січня 2019 року в 13:10:
Как узнать своего участкового терапевта не звоня в регистратуру онлайн (или это невозможно)?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Добрий день, пане Сергію! Якщо Ви не уклали декларацію з лікарем і не маєте свого лікаря, то треба звернутися до реєстратури, де Вас направлять до чергового лікаря.
Олена Олена написав (ла) 21 Січня 2019 року в 14:13:
Додзвонитися не можливо! Графік роботи флюорографа та поточний стан його роботи не висвітлено! Неподобство!
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! У реєстратурі поліклініки працюють багатоканальні телефони: 725-56-88, 725-56-89, 725-56-90 за якими можна зателефонувати. Щодо роботи флюорографа, то на сайті викладено графік роботи флюорографічного кабінету в розділі - "ПРО НАС" - "Кабінети фахівців".
Cветлана Cветлана написав (ла) 17 Січня 2019 року в 16:15:
Еще раз прошу разъяснить, как в своем личном кабинете на сайте отыскать именно СВОЕГО ВРАЧА, увидеть, когда он свободен и записаться ОНЛАЙН? (без звонков в регистратуру)
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлано! Ваш лікар, це лікар з яким Ви уклали декларацію. В особистому кабінеті обираєте "Прийом терапевта" і прізвище свого лікаря. Додатково повідомляємо, що на сайті є розділ "Питання - Відповіді", де Ви можете побачити відповіді на найбільш поширеніші питання пацієнтів.
Светлана Светлана написав (ла) 17 Січня 2019 року в 12:04:
Добрый день. Как сейчас записаться на прием или вызвать на дом врача ОНЛАЙН? В прошлом году это было возможно, а как теперь?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Світлана! Відповідно до Порядку надання первинної медичної допомоги, первина медична допомога надається в поліклініці під час особистого прийому пацієнта. Щодо надання послуг ПМД за місцем проживання (перебування) пацієнта, то лікар сам приймає рішення про надання таких послуг. Записатися до свого лікаря можна за телефонами, що викладені на сайті поліклініки на сторінці "ПАЦІЄНТАМ" - "Свій лікар", або за телефонами через реєстратуру. Також можна записатися до лікаря через особистий кабінет пацієнта, у разі реєстрації на сайті поліклініки.
Дмитрий Дмитрий написав (ла) 12 Січня 2019 року в 13:23:
Почему именно у нашей поликлиники отсутствует возможность вызова врача домой через интернет (личный кабинет). Я посмотрел в системе другие поликлиники и там вызов врача домой идет как отдельная услуга. При выборе нашей, такой услуги просто нет. Или у нас вызов на дом через интернет нужно делать как то по другому ?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пане Дмитро! Функції роботи особистих кабінетів усіх поліклініках однакові. Тому що система MedKardPlus - це єдина система для медичних закладів. Для запису до лікаря або виклику його додому, необхідно пройти реєстрацію та підтвердити свій обліковий запис у медичному закладі.
Валерія Валерія написав (ла) 03 Січня 2019 року в 18:59:
Добрий вечір. З котрої години в поліклініці здійснюється підпис декларації з лікарем? Куди треба звернутись?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Валеріє! Укладання декларації здійснюється з моменту роботи лікаря, якого Ви обрали для підписання декларації. Звертатися треба безпосередньо до лікаря, якого Ви обрали.
Олена Олена написав (ла) 26 Грудня 2018 року в 21:08:
Хотіла подивитися розклад прийому лікарів-терапевтів. Зайшла у розділи ПАЦІЄНТАМ-РОЗКЛАД ПРИЙОМУ ЛІКАРІВ, та далі більше нічого не було активне. Щось тимчасово відключають на сайті і не можна в повному обсязі ним користуватися?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Олено! Ви правильно зайшли. У розділі "Графік прийому лікарів" у комірці СПЕЦІАЛТНІСТЬ обираєте назву спеціаліста, у комірці ПОСЛУГА обираєте назву послуги, обираєте ДАТУ та тисните на кнопку ШУКАТИ.
Наталья Наталья написав (ла) 20 Грудня 2018 року в 13:47:
Подскажите, какой крайний срок заключения декларации с врачем?
Відповідь від адміністратора: Адміністратор
Доброго дня, пані Наталю! За інформацією Міністерства охорони здоров'я України "Кінцевого терміну підписання декларацій немає. Але не відкладайте це на кінець року. – Оберіть лікаря, якому довіряєте, і під час наступного візиту підпишіть з ним декларацію." Також повідомляємо, що відповіді на актуальні питання щодо декларації можна побачити у розділі Питання-Відповіді (FAQ).